Ik wil personeel aannemen. Waarmee rekening te houden?

Wanneer u van plan bent om personeel aan te nemen, dient u met verschillende zaken rekening te houden. Denk hierbij aan de aangifte loonheffing en het bijhouden van een loonadministratie.

Wanneer u een geschikte kandidaat hebt gevonden voor de functie, dient er een arbeidscontract worden opgesteld. Hierin staan afspraken omtrent zaken als proeftijd, arbeidsduur, salaris, opzegtermijn etc. Verder dient u als werkgever het personeel goede arbeidsomstandigheden te bieden. Afhankelijk van de branche kunnen hier extra regels aan verbonden zitten. Daarnaast dient u rekening te houden met overige zaken, zoals het bedrijfsreglement, de collectieve arbeidsovereenkomst (cao) en de verzekeringen voor het personeel. Joosten-Manders biedt ondersteuning/advies bij alle bovenstaande zaken m.b.t. personeel.

Neem contact met ons op

Wil je vrijblijvend een afspraak maken of heb je een vraag? Neem dan telefonisch contact met ons op of stuur ons een e-mail bericht.

Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser

×